[Kritischestudentenutrecht] workshop Vrijheidspsychologie

R.M. Kuiper kupvlc at gmail.com
Tue Aug 25 17:51:09 BST 2009

Naar de lijst, was mijn bedoeling. M

---------- Forwarded message ----------
From: R.M. Kuiper <kupvlc at gmail.com>
Date: 2009/8/25
Subject: Re: [Kritischestudentenutrecht] workshop Vrijheidspsychologie
To: KSU <kritischestudentenutrecht at gmail.com>

Dag Jeremy,
met een nieuwe baan en een nieuwe studie is mijn programma deze week te vol.
Ik zeg dus af voor vanavond. Tot mijn spijt.
Wel staat mijn verzoek annex aanbod nog: ik zou graag een try-out doen op de
UU, en liefst niet alleen voor een publiek van kritische studenten, maar
juist ook graag met meer orthodoxe erbij !
Willen jullie daarbij helpen, en zo ja: hoe pakken we dat aan?

groet Micha