[Kritischestudentenutrecht] KSU Vergadering dinsdag 1 september om 19.30 uur, Drift 23

R.M. Kuiper kupvlc at gmail.com
Tue Sep 1 17:10:53 BST 2009

Dag allemaal,

omdat ik in Egmond aan den Hoef woon, en met studie en een nieuwe baan een
beetje naar adem hap, is de lange reis mij teveel. Ik zeg dus af voor
vanavond.
Als dat handig is voor jullie zou ik nog wel graag telefonisch kennis maken
en mijn voorstel nader toelichten; ik kan dus inbellen naar jullie
vergadering, een paar minuten, indien gewenst.

Hieronder nog wat inhoudelijke punten;
een plezierige en succesvolle vergadering gewenst.

Ik ben benieuwd naar jullie wensen en mogelijkheden, ik hoop dat we elkaar
kunnen versterken, en ben ook wel op zoek naar een afdeling op de VU om op
te richten...

groet,
Micha
072 507 1151
kupvlc at gmail.com

============================
inhoudelijk
ik studeer sinds dit jaar aan de VU (deeltijd).
Mijn eerdere verzoek was: zijn jullie geinteresseerd om mee te helpen een
try-out te organiseren voor een workshop?  Ik denk aan zaalreservering en
publiciteit vooraf.

Via de lijst kreeg ik al eerder de opmerking: het is wel veel.
Laat ik dat ter harte nemen. Ik denk dat het 't leukst is om 1 thema grondig
te behandelen.

Mijn geliefde thema is de aanslagen van 11 september. Mosterd na de
maaltijd; en met het besef dat 911 een inside job was kun je nog niet 1-2-3
bepalen of de missie in Afghanistan verlengd moet worden.
Desondanks heeft 911 nog steeds invloed op "onze" manier van denken.

De kern van mijn workshop zou daarom zijn:
- het menselijk denken: cognitieve dissonantie, rationalisatie, dissociatie.
- geweten, mededogen, bewustzijn
- psychopathie
- schaduwstructuren

Toe te passen op twee onderwerpen:
- 9/11
- bevolkingspolitiek (overbevolking, exponentiële groei,
decimeringsprojecten)

=#=

--
R.M. Kuiper

// tel. prive: 072-507.1151 // SKYP-E: kuierp // mobiel: 06-2.66.66.461 //
www.kr8.nl // fax 084-83.96 .001

http://savetheinternet.com/

It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know
for sure that just ain't so. --Mark Twaine

Instead of playing the game "Making Life Wonderful", we often play the game
called "Who's Right". Do you know that game? It's a game where everybody
loses. -- Marshall Rosenberg