[Kritischestudentenutrecht] workshop Vrijheidspsychologie

R.M. Kuiper kupvlc at gmail.com
Sat Jul 18 07:26:34 BST 2009

Dag Jeremy,

ik ben blij met de uitnodiging !
Ik begin net aan een nieuwe baan, en weet nog niet of ik 25/8 zal
kunnen, dat laat ik ongeveer een kleine week tevoren nog weten.

Als je geinteresseerd bent in autonomie in onderwijs, is het de moeite
waard om Life-Enriching education van Dr. Marshall Rosenberg te lezen.
Als de U-bieb dat niet heeft, wordt het tijd zeg maar.

Ik zal je links bekijken, groet, Micha